onsdag den 23. februar 2011

Starter på genoptræning

Jeg hopper lige ud af min fortælling og kommer med en live-opdatering fra i dag d. 23. februar 2011.

I dag blev jeg kontaktet af Herning Sygehus Rehabilitering (genoptræning). I morgen skal jeg til opstartssamtale, lægeundersøgelser og cykeltest med henblik på at starte rehabilitering så hurtigt som muligt – super godt.

Dette er et emne, som jeg også meget gerne ville beskrive i denne blog, men på grund af den store kronologiske forskel mellem bloggen og den virkelige verden, som lige nu løber hurtigt for mig, så har jeg oprettet en ny blog. Den nye blog vil beskrive min genoptræning / rehabilitering med start fra d. 24. februar 2011. Du kan finde et link til den i venstre side af denne blog eller her:


Jeg tror, det bliver et meget spændende projekt. Siden blodproppen i september, har jeg stort set ikke trænet og yderligere taget 15 kg på i vægt. Det vil sige, at jeg næsten starter fra nul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar