mandag den 13. juni 2011

Har de mon glemt mig??

Nu er det fire (4) uger siden jeg lavede den sidste Holtermonitering. Godt nok sagde de, at det ville tage lidt tid før jeg fik svar på testen, men jeg havde ikke regnet med så lang tid.

Det må vist være på tide, at jeg selv gør en aktiv indsats for at få svar – ellers er jeg bange for, at jeg aldrig får et svar. Disse svar er jo bl.a. afgørende for min medicinering. Da jeg gik til hjerterehabilitering var der ingen slinger i valsen – de ville gøre alt for at få min medicinering ned, så jeg igen kan komme til at flyve. Svarene var klar til mig ca. 2 timer efter aflevering af udstyret. Nu er jeg færdig ved hjerterehabiliteringen, så nu er det nok ikke så vigtigt mere.

Også her må man være sin egen lykkesmed og ikke vente på systemet. Hvis man bare sætter sig ned og venter, risikerer man, at der aldrig sker noget…..

Derfor ringer jeg til afdelingen tirsdag eller onsdag (14. eller 15. juni) – jeg skal jo gerne videre i tilværelsen og af med noget medicin.

Ærgerligt, at det skulle komme til det…….

 

1 kommentar:

  1. Hej Carsten
    Spændende blog du har her!

    Jeg er med i bestyrelsen i Hjerteforeningen i Randers. Og vi har tænkt på, om du kunne tænke dig at komme til en hjertecafé hos os i Randers til efteråret og fortælle om dine oplevelser efter du fik en blodprop i hjertet?

    Vi kan kontaktes på hjerteforeningen.randers@gmail.com

    Venlig hilsen
    Britt
    på vegne af Randers Lokalkomité

    SvarSlet