mandag den 27. juni 2011

”Du skulle have haft svar for lang tid siden….”

Så gik der yderligere en uge….. og stadig intet svar på min Holtermonitering fra midt i maj. Torsdag fik jeg nok af dette nonsens og kørte på Herning Sygehus for at finde ud hvad der foregår – hvorfor jeg ikke får svar.

Da jeg trådte ind i hjerteambulatoriet var jeg så heldig at løbe ind i en af de sygeplejersker, som har haft med mig at gøre under mit forløb. Derfor tog det ikke lang tid at forklare sagen. Hun fandt hurtigt en computer og begyndte at undersøge. Underligt…. Mærkeligt…. Du skulle have haft svar for lang tid siden…. Du er en ”Prioritet 1”. Selve Holtermoniteringen blev gennemgået samme dag, som jeg afleverede den. Hvad der er sket med resultatet, kunne hun ikke sige – det er blevet sendt til lægen, men lægen har aldrig set det !! Derfor har jeg ikke modtaget svar – og ville aldrig have modtaget svar, hvis ikke jeg selv havde reageret.

Sygeplejersken lagde ”igen” sagen op til lægen. Når lægen så har set den, får jeg et svar – håber jeg.

Da jeg nu var på hjerteambulatoriet, så bestilte jeg lige en ny tid til Holtermonitering. Og jeg kunne stort set få en tid med det samme. På tirsdag skal jeg igen have optager på. Selvom min medicin ikke er blevet ændret siden sidste monitering for 6 uger siden, så mener jeg stadig, at det er tiden værd, da min tilstand gerne skulle blive bedre og bedre under den samme medicinering.

Hvad kan man så lære af dette…..???

Hvis der går for lang tid, så reagér selv.

Selv om du ringer – og de lover at give et svar hurtigst muligt – så skal du stadig følger op.

Du er din egen løkkesmed. For de fleste, er du kun et nummer.

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar